november o sjukskriven

Jaha.. då har man blivit sjukskriven..
mitt högra ben mår inte så bra. förra veckan dubbla det sin storlek nästan. var bara till att vila o vila o vila. sluta med medicinen igår. men vaknade med lite värk. suck. hoppas på att det ska bli bra. så nu måste jag börja träna upp musklerna i benen för att inte hamna där igen.
 
om 10dagar så åker vi till gran canaria.längtar väldigt mycket just nu. ska bli skönt med värme o bad. barnen längtar oxå. såklart dom gör kommer ihåg när jag själv var liten hur spännande det var. planet går 5 på morgonen, så åker väl runt två. hur ska det gå med barnen. hahah..
 
snart är det jul oxå.
barnen ska vara hos sin pappa. känns konstigt men vet att dom kommer ha det så bra. ska vara där i 1vecka o busa. så vi firar jul helgen innan med mormor o familjen. sen på jul får jag se vad som händer.
på nyår så är dom hos mig igen.. frågan är vad vi ska göra då.
 
nä det får va allt för det här gången..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0