klassåterträff

Har pratat med en gammal vän en stund på kvällen..
på lördag blir klassåterträffen av, ska bli riktigt skoj..
tror det är 15personer typ, mest tjejer.
så nyfiken på vad folk gjort fram till idag.
imorn så ska menyn in..

har inte den blekaste om vad jag ska ta på mig.. o när ska jag hinna köpa något nytt?
jobbar även extra på lördagen så det blir tajt schema.
ska även hinna med o ladda kameran:)

nej nu är det sängen som gäller, först lyssna på titanium med guetta så jag somnar gott :)

ensamhet

Att vara ensam är ganska skönt..
det är då jag kan gråta en skvätt..
tycka synd om mig själv..
hata mig själv en stund..
ångra mig..
se framåt..

torkar tårarna o börjar tänka positivt..
imorgon blir en bra dag..

Att vara jag

Jag har efter en hel sommar med att leta efter mig själv beslutat att skiljas från mannen jag trodde jag skulle leva med resten av mitt liv..
mannen som är far till mina underbara barn.. mannen som är en underbar far o vän.

måste bara klargöra att jag var aldrig olycklig under förhållandet. allt har varit perfekt. det ända fel som hänt är mina egna.. men skulle jag gå tillbaka till det livet så skulle jag inte bli lycklig..
kan sakna det livet ibland oxå..
tryggheten..
kärleken..
vänskapen..

Jag vet inte riktigt vem jag är längre..
jag har tappat bort mig själv..
vem är det jag söker efter?

har sökt efter dom vänner jag var med förr..
tappade dom jag redan hade..
mådde alldelles för dåligt för att orka bry mig..
har svikit en vän som var en av mina närmaste..
saknar henne så otroligt mycket, men nu har jag förlorat henne.
men är så otroligt tacksam över att hon finns för barnens pappa.
vet inte hur jag ska säga förlåt?
FÖRLÅT!!!
har tänkt skriva ett brev, men vet inte hur jag ska formulera mig.
har även förlorat andra vänner.. sånna som är mannens vänner från början vilket känns jätte tomt..
men jag får skylla mig själv..

har haft det kämpigt en tid nu, tjafs hit o dit. vilket jag räknat med o jag försöker se framåt..
det kan bara bli bättre.. om inte jag ser framåt så känns det som att världen går under. det funkar inte annars.
hur ska vardagen lösa sig om jag inte försöker vara positiv.
allt tar tid..
jag vet att det jag gjort är väldigt egoistiskt men just nu så är det så.
all min kärlek ger jag till barnen..

barnen stortrivs på sitt nya dagis. är ett sjukt bra dagis. dom är ute istortsett hela tiden. båda jublar när dom ser sina kompisar på dagisgården.
idag var dom i skogen på knytte i 4-5timmar. mannen hade gjort lunchlådor till dom. ekade i lådorna när jag plockade upp dom efteråt. plockade med oss äpplen från dagisgården idag oxå så snart ska vi försöka skala o tärna till en paj, om jag orkar. har åkt på en förkylning som är väldigt jobbig.

nu står jag här själv..
med en skyhög hyra..
barnen varannan vecka schema typ..
måste lära mig att vara ensam..

jag ska lära mig att bli vuxen..
hitta ett jag som jag trivs med..
klara mig själv inte alltid be om hjälp som jag är van med att få.

det får räcka för den här gången..
så är statusen just nu..

Kraft och Kärlek / L

RSS 2.0