Mars

Alltså pratade med en vän idag, hon mår inge bra.
tänker på henne, o önskar henne lycka o att det ska ta o vända för henne snart oxå..
när man väl mår dåligt är det som att hela världen rasar.. men det måste juh vända även om vägen är lång tills man kommit upp igen.
pratade med en kollega idag o fick tråkiga nyheter, va fan. känns som om jag gjort det här redan. för ca 1 år sen.
suck.

imorn ska jag träffa min exman, skriva papper för sista gången sen så blir vi skilda på pappret oxå. ganska så skönt o avsluta det men finns lite saker kvar o styra upp.
nu känns det iaf ok att prata med honom. han är en snäll människa.

själv kämpar jag med vardagen för fullt. fan jag pallar inte mycket mer.
måste ha nytt jobb, pronto. 2timmar om dagen går till resor minst. hinner aldrig hämta barnen :( knappt äta middag med dom heller. är sjukt tacksam över att jag har mina föräldrar som hjälper mig.

Försöker verkligen tänka positivt, men är inte alltid så lätt.
Längtar en hel del till semesterresan till kreta i april.

kraft o kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0