en härlig vårdag

vaknade med ont i magen men det var bara att bita ihop..
tog med mig pappa för att få hjälp till förskolan, cykelpremiär för barnen. om dom tyckte det va skoj? ååå jaaa!!
albin var duktig o lagom försiktig, måste köpa två flaggor till barnen så dom syns, tyra körde bara på. hon visste inte hur man bromsa utan bara hur man trampade på o fort gick det.
skynda hem för att hämta papprena, tog tåget till tingsrätten i solna. lämna in papprena så nu är det bara att vänta på att allt gått igenom. sjukt att 6månader redan gått.
när jag kom hem vädrade jag hela lägenheten, dammsög, bytte sängkläder, tvätta massor av vinterkläder. nu ska vintern ut ur lägenheten. vattna blommor o tomatplanterna som redan ploppat upp.
gjorde iordning mig o skynda iväg på ett möte. mötet kändes bra, såklart jag kunde sagt andra saker men nu är det gjort o jag kan inget göra.
väl hemma fixade jag iordning 4st matlådor. skönt :)
skynda till förskolan o hämta barnen, hem till en kompis o hänga lite. barnen busa massor.
när vi kom hem fick barnen hjälpa till o laga middag, om dom var stolta efter att ha skurit upp svampen o tomaterna. lyckliga barn är underbara barn <3

är inte långt kvar till greklandresan. längtar ganska så mkt just nu..
härligt att våren är här..
känns som en härlig vårdag idag.. jag mår bra..

kraft o kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0