update

långa bloggpauser blir det. men antar att jag inte har några som följer min blogg ändå :) gör inte mig något då jag behöver den här sidan för att skriva av mig.

Om 1månad så flyttar vi, till min barndomsgata. ska bli väldigt skönt. barnen har redan bestämt färg till sina rum.
Albin vill ha mörkblått o tyra vill ha rooooosa.
vi har fått en ny soffa. oj vad jag tycker om den. bara man sätter sig i den så somnar man. så skön. min nya kärlek.

har idag beställt nya höstkläder. barnen har växt som ogräs i sommar. blev en hel del nya kläder till albin framförallt eftersom tyra ärver ganska mycket av sin bror. blev vantar oxå. skönt, eftersom dom oftast tar slut snabbt i butik. fick 10% på köpet plus fri frakt. o självklart köpte jag rea. gillar att spara pengar :)

10e september börjar deras gymnastik. Albin har fått välja snygga träningskläder o tyra valde en ballerinadräkt i rosa. håller på hela hösten på måndagar. ska bli så skoj o få va med o se.

känner att mitt liv flyter på. jag mår bra, äntligen. men dröjer väl inte länge förns nästa bakslag slår mig i ansiktet. men då får jag ta tag i det då.
barnen mår bra. Albin går hos logoped o gör framsteg. förskolan har dragit igång igen o albin har sista året kvar. galet va stor min kille är. han är stolt att han blivit mulle nu.
tyra har haft lite otur på sistonde. svinkoppor o löss. som sen visade sig att hela familjen fått det.
märks att hon blivit äldre under sommaren. hon älskar sin docka, siri. hon tar hand om den massor.

i november så åker vi till gran canaria, maspalomas. mormor fyller 50år. ska bli jätte mysigt. så nu känns det som att man kan jobba på för man har något o se framemot. mormor har fått ett nytt jobb, vilket gör henne gott. märks att hon mår bättre. min mamma <3

har gjort en ny visionboard. tittar på den varje morgon o peppar mig själv.

nu kanske det blev ett "ååå jag mår så bra inlägg, men jag mår bra o måste få skriva ner det" det är på riktigt.
jag önskar att min exman kunde börja må bra på riktigt. o leva. bli lycklig.
trevlig helg.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Kärlek till dig!!!



PUSS!!!

2012-08-20 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0