snart Jul.. kul?

Kommit in i December månad..
vart tog November vägen?

Tycker att tiden rusat förbi.. Om lite mer än 1vecka så är det jul. Barnen kommer hem till mig på julaftonens förmiddag efter att ha sovit hos pappa. Mormor o Morfar o morbröder kommer vara här. hoppas verkligen på att det blir bra, o att barnen kommer vara glada. har helt o hållet glömt bort o försöka fixa en tomte. ska kolla med Morfar imorn om han har någon i bakfickan :)

Idag pratade jag med en tjej som ville erbjuda mig jobb, tackade nej då det inte var något som passade mig. fan jag som hoppades. behöver verkligen mig ett jobb. närmare hemmet, helst mån-fre. hur svårt ska det vara. men trivs juh så bra på jobbet nu. borde jag starta mig något eget? hmm.. mycket tankar.
Tror att barnen ska bo här på heltid, varannan lång helg (tors-fre) hos Pappa. så länge han bor därborta så blir det bäst så. känns skönt för vi har inte samma rutiner så barnen blir gnälliga lätt här på kvällen.
Att försöka hitta en ny bostad är inte heller det enklaste, får hoppas på att jag hittar någon som vill bo med mig här. en inneboende borde inte vara så svårt men sen så ska det juh vara en som man kan trivas med oxå.

Över nyår så åker jag ner till Växjö. Har alltid velat flytta dit, älskar staden på något vis. ska vara där i hela 4dagar. minisemester från julstressen på jobbet. konstigt att inte få vara med mina småhjärtan.

Mår fortfarande inte helt bra. vissa dagar är bättre än andra. vet lixom inte när jag ska hinna sakta ner o andas ut. tänka o planera. när ska jag börja må bra? när blir jag så där lycklig som jag en gång i tiden varit?
varför tänker man så mycket?

har världens finaste barn, som jag älskar oändligt mycket.. dom kan jag tacka J för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0