välkommen hit..

Då ska vi se..
börjar blogga här istället för min gamla blogg, därav namnet.

Kort om mig:
gift sen 3år tillbaka.
2 underbara barn, en stor prins o en lillsessa.
flyttar "hem" inom kort. med hem menar jag där jag växte upp.
jobbar deltid, men har varit sjukskriven. gick in i väggen. många anledningar inblandade i det. har fortfarande inte blivit "frisk" letar fortfarande efter mig själv.

Nutid

Har idag varit med barnen på grönan.

väder: varmt men inte stekande
karuseller: bara barnkaruseller, för mycket runt o runt.
köer: lite långa men ändå ok
mat: ingen höjdare va
humör: alla var på bra humör, jag började snabbt på illa o få huvudvärk :(
vinster: såpbubblor o nån slemig sak. ingen choklad :(

nästa år får det nog bli liseberg eller något. grönan är verkligen ingen höjdare. dyrt är det oxå.
är inne på sista veckan, o det börjar kännas. paniken kryper inom mig. men försöker att komma ihåg andningen.

hoppas på att jag fortsätter blogga varje dag som jag engång i tiden gjorde. nu kör vi!

Kraft o Kärlek (som en vän ofta säger) / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0