födelsedag

idag fyller min gubbe år.. ska in till söder, allt jag kan säga efterom han kanske läser bloggen på morgonen innan han åker iväg. man vill juh inte avslöja något. inte för att det är värsta grejen.
barnen tog sovmorgon idag igen, fast vi gick o la oss strax efter åtta. måste juh få igång dagisrutiner (läggningstider)
när sommarlovet började så har vi inte haft järnhanden gällande läggningarna, utan freestylat lite. det märks på albin att det blir bra med dagis snart igen då han blivit extra gnällig om dagarna. övertrött skulle jag säga.
tyra klarar av att skippa blöjan nu iaf, men fort ska det gå när det väl är dags för ett toalett besök. så blöjan är på när vi gör längre utflykter, vill juh inte riskera något.

nej nu blir det lite mat. o sen göra mig iordning. hoppas på bra väder idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0