dålig uppdatering solly

Då har grejerna kommit upp ur lådorna. plockat runt lite så nu ska några kartonger tillbaka till förrådet i akalla. mina kläder kördes dit igår, så nu ska jag bara få ordning i min garderob där :) en liiiten walkincloset. me like.

idag blev det en vända till ikea. trevligt. hittat en ny lur som jag ska köpa i nästa vecka. tar lite tid innan abonnemanget skrivits över i deras datorer. gubben har beställt internet till nya boendet, tror kanaler oxå är beställt. i nästa vecka måste jag fixa nycklar.
ska beställa en massa bilder oxå eftersom vi måste ha till dagisinskolningen. ska tydligen göra två fotokollage till barnen. jippi om jag ändå hade tiden.
bli medlemar i friluftsfrämjandet, jo visst du läste rätt. måste vara med där när man valt vårat dagis.
gjort en inköpslista inför dagisstart i vanlig ordning
*PoP jacka till prinsen
*underställ till trollen
*vantar som alltid tar slut i september typ..
*bra höstjacka till sessan

jobbveckan har gått bra, fick ett litet panikångestattack i onsdags. tog en lång lunch i regnet för att lugna ner mig. kändes så konstigt när det vände från bra till dåligt på några sekunder.
tycker det är lite jobbigt att jag ska behöva sova i stuvsta oxå men i nästa vecka så lär det bli av.
ska försöka hinna med o städa ur gamla lägenheten oxå. kanske hyra en lastbil. köra soffan o sängar till barnen. det sista lixom.
det blir nog bra..

nu dags o ta tag i lite måsten.. suck.. kan man få trycka på paus o bara vara. just nu skulle jag nog vilja hänga med goa vänner. vara mig själv o bara slappa lite. en annan dag helt enkelt.

Kraft o Kärlek / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0