2012

då har vi kommit in i 2012..
fyller år om 2dagar, klokare? kanske.

Har barnen på heltid nu, funkar väl bra. liiite svårt o få vardan o gå runt men försöker så gott det går. varannan helg hamnar dom hemma hos sin pappa.
läggningsrutinerna funkar sådär, försöker somna vid 20.00. vissa dagar går det o andra inte. är väldigt glad över att ha mina föräldrar som hjälper mig.

om cirka 1månad så ska det skrivas nya papper, sen blir vi skilda på riktigt.
har lite smågrejer att fixa, som bank o annat strunt.

boende skulle behövas nytt, efter sommaren så får vi se vart vi hamnar. har alldeles för hög hyra här o pappa ska flytta i sommar oxå så då har jag hela hyran.
nytt jobb går inge bra, kanske inte lagt ner så mycket tid på o söka annat. hoppas på att ett jobb ska hitta mig.. hmm.. inge bra tänkande.

igår var det middag, ena tjejen ligger i magsjuka idag. FAN. haft lillebror o hans bästis här idag, nu mår kompisen dåligt. tydligen så är hans lillebror magsjuk. VA FAN.
Jag är livrädd för magsjukor, har skött hygienen som bara den, har haft någotlunda friska barn den här hösten/vinter (ta i trä) Varför (kanske) ska vi behöva få det här? va fan gör den för nytta? (ta i trä för fan)

om lite mindre än 3månader så är vi på Kreta. längtar galet mycket. lillebror har bokat resa till samma ställe, mysigt tycker jag.
just nu är det minus 14 grader utanför, jag fryser som en tok. smått ont i huvudet efter kalaset som vi hade idag. imorn blir det kalas nummer två. (om inte ullrik varit o knackat på dörren, ta i trä)

nä nu blir det melodifestival o ett varmt täcke plus te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0