dag 2

Tanke
känns jobbigt när man vet att vissa saker aldrig kommer bli som förut. Men måste juh se framåt. Det kan bara bli bättre, måste bli bättre. Min energi måste fyllas på, den är på minus väldigt ofta.

Nutid
sovmorgon till nio då lillsessan vaknar. går upp ur sängen, o jag hör hur kiss forsar ner på golvet. oj, blöjan var sned. suck. upp torka, slänga henne i badet. börja rensa tvätten, tvättstugan idag. skönt vi har sjukt mycket tvätt.
snart lite mat i magen o sen packa billen.

har fixat av en del punkter på min lista. jätte skönt.
idag måste jag köpa en brevlåda plus skriva dit vårat efternamn.
ringa kommunen om dagisplatsen
boka massage till mig o min underbara mammi
adressändra till massor av olika företag.
styra upp flytthjälp.
kanske städa ur nya lägenheten ordentligt innan vi flyttar in. känns som att det kan behövas.
styra upp klassåterträffen som ska gå av stapeln om 1 månad typ. så jäkla skoj :)
kanske kolla upp hur jag ska jobba, börjar på söndag igen.

nej nu ska det ätas lite.
Kraft o kärlek / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0